Wednesday, December 2, 2009

malam yang indah>>>>>>

malam ni aku telah berjaya membahagiakan hati adik perempuanku yang tahun depan nak amik xzam UPSR tahun depan....
best gak dapat tau yang adik aku ni pandai chating. ngan budak kolej plak 2. hehehe
aku ingat nak wat cam2 gak la.. majoriti keluarga aku ada email masing-masing. aku rase best gile coz lps ni aku kat skool x yah nak susah cari duit syiling untuk kall mak n ayah aku coz aku leh hantar email je kat dia oarang. tp pd malam ni berbeza sikit coz malam ni aku bertekad nak siapkan folio GEOGRAFI yang cikgu zakaria bagi 2. nnti kalau x siap kena dimerit tahun depan na ku x dapat markah tambahan la pada periksa P1...
x best la kan.. tp homework aku banyak lagi. please... somebody help me !!!!!!
tp x pe la dah lumrah hidup belajar di skool SBP....hemmmm
aku nak g LIMA09 tp ayh jgew pekse SPM n ibu ada kelas budak KIA.x pe lah. SABARLAH AFNAN.....
 aku rase macam nak stay je malam ni coz ayah aku selalu katew kat aku bahawa masa itu emas.. ayah adalah pembakar semangat bagi aku..
dalam hidupa ku ada satu moto iaitu ( BESUSAH-SUSAH DAHULU, BERSENANG-SENANG KEMUDIAN) itu yang selalu aku pegang hhehehhehhehe.....
booleh percaya kee..
aku pun x tau la
kalau aku yakin mesti bolehnya.. insyaallah.......
akyu ada banyak sokongan dengan apa yang aku buat. lagi2 wan aku yang selalu sokong apa yang aku wat...
ha gmbr ni lah yang mungkin akan mengikut jejak langkah aku mendapat 5A dalam UPSR. aku harap lah kan... aku harap all the best. AMIN......

No comments:

Post a Comment