Thursday, December 3, 2009

kaawan lame>>>masaaaa slm>><><><><

hai rindunya kat kawan lame... nak umpa semua dah skool kat jauh, henhe.. rndunya......aku rase macam nak wat perjumpaan kembali ngan kawan lawan yang dulu. they all semuanya sporting.
antaranya ialah amirun,uddin,akmal,kak long,aisyah,rahmah,naza,lin,fakhrul,badrul,e'one,azmi,syafiq rosli n yang lain2

ni gmbr budak tahun 6 time jamuan raya...



ni pulak gambar budak laki tahun  6
ha ini adalah gambar masa perhimpunan pagi  MAJLIS JAMUAN HARI RAYA 2008. happy gila msew ni.. best sangat. rasa mcm nak blk zaman dulu je. hehe
gmbr ni plak time hari kantn. time ni aku kena jaga rumah hantu. n nila keadaan rumah hantu 2 sesak gila. ramai yang nak masuk rumah hantu ni. seronok la coz ramai pengunjung. heheh. aku punturut sama dalam pembinaan rumah hantu ni...
di pintu masuk rumah hantu....



ni plak dj time hari kantin 2. aku oun dj gak tp aku ditugaskan untuk jgew kaunter rumah hantu. jap lg aku tukar shift la ngan syafiq 2 aku n aisyah lak la jadi dj. heheh vock bebe...
tp time 2 ktowg semua yg bertugas dpt makan percuma . nasi ayam terutamanya siapa yang kat umah hantu
nasi ayam 2 kat gerai mak aku n cikgu zulzila. buisness partner katakan......
memandai je aku kata macam 2......



haha lwak glew time aku jadi DJ sementara. aku yang gelak diri aku sendiri. hehehehehe
ok l a smpai situ je la


No comments:

Post a Comment