Wednesday, December 2, 2009

haaaaahhahha........kenape?????


aku rasa boring pada hari ini kerana tidak tau nak wat pe.
rase macam nak nangis je....
aku pun tak tau la kenapa............
ni adalah gambar akudekat umah wan di Temerloh.
tu time raye kedua.....
aku agak letih coz aku jadi cameraman n aku guna DSLR D70 kepunyaan kak pai. kak pai seorang yang baik dan amat memahami hati aku dan adik-adik....
hemmmm... best gak rase macam ada kakak la pulak.. heheheheh....
Nak dibuatkan cerita family aku planing nak balik Johor pada raya ketiga...
tapi ayah tukar plan. onthe spot kami bersiap untuk balikmke Johor pada petang tu jugak. kelang kabut dibuatnya.hahahaha....
sampai je dekat johor kitaorang terus bawak masuk beg dlm umah n terus tidur. letih la.... semua orang terbongkang tidur.....



No comments:

Post a Comment