Friday, June 4, 2010

kebosana melanda

cuti tengah tahun dah start..... terpaksa atau saja mengeluh kerana terpaksa akur dan memberi waktu kepada adik yang akan mengambil peperiksaan UPSR pada tahun ini......
  nmpk gaya aku x akan dapat ke mana  la cuti kali ni...
bru je plan nak g t'ganu naik bas,g bidor n cameron....... tp apakan daya kalau adik ada kls.
terpaksa mengalah....tp sekurang kurangnya ada bnda yang boleh kita buat kat sini.... sini  ni bermaksud felda purun..... aku dapat juga klu nak wat reunion kan.... banyak tul duit..........aku pun x tau la knapa aku nak taip kat sini malam ni mungkin aku terlampau bosan kot...... boleh jadi gak kan.....tetapi aku haraop ada sesutu yang boleh menghilang kan rasa bosan aku sekarang ni datang secara mengejut ok......

No comments:

Post a Comment